WEBINAR: Lär dig skriva effektiva, målgruppsanpassade platsannonser – Nya tillfällen!

 

Webinar: optimering och målgruppsanpassning av platsannonser, CareerBuilder, Peter Helin

Peter Helin, CareerBuilders expert på platsannonsoptimering, lär dig som arbetar med rekrytering eller HR-frågor att skriva effektiva och målgruppsanpassade platsannonser som når ut till fler relevanta kandidater och ger ett bättre resultat.

Intresset för vårens tillfällen var enormt och bokades upp på rekordtid – missa inte chansen att under 45 minuter få ta del av kunskap och rekommendationer som hjälper dig att optimera och målgruppsanpassa alla aspekter av  dina platsannonser, från jobbtitlar och arbetsbeskrivningar till företagspresentation och erbjudandet till kandidaten.

Webinaret är självklart kostnadsfritt, men antalet platser är begränsat.

Boka din plats redan idag:

 

[one_half]

Måndag 14 september kl. 11.00 

[/one_half]

[one_half_last]
[button url=”https://attendee.gotowebinar.com/register/5982986294308935938″ TARGET=”blank” label=”BOKA PLATS➤”]
[/one_half_last]

 

[one_half]

Måndag 14 september kl. 13.30 

[/one_half]

[one_half_last]

[button url=”https://attendee.gotowebinar.com/register/8341389257865228802″ TARGET=”blank” label=”BOKA PLATS➤”]

[/one_half_last]

 

[one_half]
Måndag 21 september kl. 11.00 

[/one_half]

[one_half_last]

[button url=”https://attendee.gotowebinar.com/register/521718636215356418″ TARGET=”blank” label=”BOKA PLATS➤”]

[/one_half_last]

 

[one_half]

Måndag 21 september kl. 13.30 

[/one_half]

[one_half_last]

[button url=”https://attendee.gotowebinar.com/register/4864097973116677378″ TARGET=”blank” label=”BOKA PLATS➤”]

[/one_half_last]

 

Läs mer:

Målgruppsanpassning av platsannonser:
I attraktionsfasen, då kandidaten har valt att klicka sig in på er platsannons, är det oerhört viktigt att säkerställa att budskapet och erbjudandet till kandidaten är helt och hållet anpassat till er tilltänkta målgrupp. Målgruppsanpassning av platsannonser innefattar bland annat optimering av hur mjuka och hårda beskrivs samt fokus på att utforma ett riktat kandidaterbjudande.

Optimering av platsannonser:
Konkurrensen om de skarpaste kandidaterna är hård. Därför är det otroligt viktigt att publika platsannonser är optimerade både från en teknisk synvinkel men även från kandidatens/läsarens synvinkel, i syfte att attrahera så många kvalificerade kandidater som möjligt. CareerBuilder har, baserat på både lång erfarenhet av både platsannonsering, onlinerekrytering men även baserat kandidatkontakt och mätning av jobbsökarbeteende, utvecklat ett format för optimering av annonser som säkerställer maximal exponering och maximal konvertering från sökning till ansökan.

 

WEBINAR: Lär dig skriva effektiva, målgruppsanpassade platsannonser – Nya tillfällen!
Tagged on:         

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.